گوگوش – آلبوم حجم سبز

آلبوم جدید گوگوش به نام حجم سبز که اولین آهنگ آن به نام سزاوار کلیپ شده است.

بنا به درخواست دوستان وسبک شدن آلبوم می توانید آن را از 4 قسمت زیر دریافت کنید:

برای دانلود روی هر Part  کلیک کنید

حجم:  16MB   Part1

حجم:  21MB   Part2

حجم:  23MB   Part3

حجم:  16MB   Part4

( دانلود اختصاصی از Mobiletools با کیفیت 320 » حجم کل آلبوم 80 MB » )

دوستانی که می خواهند این آلبوم را در وبلاگ یا سایت خود قرار دهند و نیاز به کاور اصلی آلبوم دارند با ایمیل های زیر با من ارتباط بر قرار کنند:

pouya.dc@gmail.com

pouya.taheri@yahoo.com

برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

29 پاسخ to “گوگوش – آلبوم حجم سبز”

  1. mahtab Says:

    گوگوش = چاه نفت

  2. malihe Says:

    حجم سبز زیبا با صدای جادویی گوگوش ملکه خوانندگان ایران زمین

  3. مژگان Says:

    گوگوش من تاج سر زمینه
    اسم مبارکش قشنگترینه
    هزاران بوسه تقدیم به گوگوش ملکه آواز موسیقی ترانه هنرو خوانندگان باد
    هزاران بوسه تقدیم به گوگوش ملکه صحنه ها ملکه زیبائیها ملکه هزاران هزار ترانه باد.
    هزاران بوسه به گوگوش به ملکه عالم هنروموسیقی وآواز وسینمای ایران باد
    گوگوش نازنینم میستا یمت. جاوید گوگوش زنده وجاوید باد ملکه گوگوش .زندهباد ملکه فائقه ملکه صحنه ها

  4. محسن Says:

    فدات بشم گوگوش عزيزم.اون كه بالا بهت گفته چاه نفت منظورش اينه كه خيلي باارزشي.

  5. xx Says:

    فقط ز خواجه حافظ شیرازی نشده بود..من میگم بگیریمش واسه احمدی نژاد شاید یه سرو سامونی بگیره

  6. احسان Says:

    در زیبائی صدای گوگوش هیچ شکی نیست ، همین الآن هم دارم این آلبوم رو دانلود میکنم . ولی همچینم که ازش اینجا تعریف کردن نیست .
    اینا تا وقتی اینجا بودن دنبال منافع و عیاشی خودشون بودن . حالا هم اون طرف دارن طبق روال سابق زندگی میکنن . دنبال از دست ندادن شهرت و پول و خوش گذرونی . قدر مسلم اینه که همشون سواره اند و هیچکدومشون به من و توئی که پیاده ایم حتی ثانیه ای هم فکر نمیکنن ، اینو مطمئن باشین . سعی کنین همیشه واقع بین باشین . مرسی .

  7. پوریا Says:

    اگر نخوام در مورد مسایل دیگه حرف بزنم فقط میتونم بگم صدای خوبی واقعا داره .

    ولی…………………………. حیفففف

  8. امین Says:

    گوگوش منی به مولا

  9. zohreh Says:

    بسیار عالی بود متشکرم

  10. مالک.ش Says:

    به پای داریوش که نمی رسی ولی…………… فوق العاده ای!

  11. آزاد بلوچ چابهاری Says:

    سلام گوگوش عزیزم من از 7سالگی عاشق تو شدم.ودر سن 12 سالگی عاشق یک گوگوش دیگر شده ام 8 سال است که ما همدیگررا دوست داریم. وحالا هر دومون20 سال سن داریم ولی بهم نرسیدم. ازدواج هم نکردایم.چون دختره از روز اول تولد خواستگار داره پسر عمویش است که مزاهم ما دوتا شده رسم بلوچ ها خیلی سخته ولی امید واریم برایمان دعا بکن گوگوش جان.
    همه ای ایرانیان برایمان دعا کن.
    ازاد بلوچ چابهاری

  12. ازاد بلوچ چابهاری Says:

    azadbaloch_chabahari@yahoo.com

  13. hassan Says:

    خیلی خوب شاد باشید

  14. سعید Says:

    سلام به همگی خانم گوگوش شاه شاهان من که خیلی دوستش دارم . امید وارم که سایه اش بالای سر تمام ایرانیان باشد که عاشقانه دوستش دارند .

  15. شهلا Says:

    گوگوش جایزه یونسکو را برد وجهانی شد.

  16. ماری Says:

    گوگوش بانوی بی رقیب موسیقی

  17. پري Says:

    زنده وجاويد باد حكومت شاهكارهاي هنري گوگوشي
    زنده وجاويد باد حكومت هنري گوگوشي
    زنده وجاويد باد حكومت شاهكارهاي گوگوشي
    گوگوش تاج زرين هنر
    گوگوش گل سر سبد آفرينش هنر

  18. شهلا Says:

    وبلاگ كنسرت وزندگينامه گوگوش به طور كل در سايتش نيست .از شما خواهشمندم در اين وبسايت از كنسرت آينده گوگوش اطلاع دهيد. من از مشتا قان كنسرتهاي گوگوشم.
    وقتي هم بود مسدود بود .علاوه برآن وبلاگ من يك هوادار گوگوش خيلي وقته مسدوده. گوگوش در جشن تولد رضا پهلوي مسدوده .اصلا بيشتر وبلاگهاي گوگوش تا بحث گرم وداغ ميشه فوري مسدود ميكنند. ولي تمنا ميكنم از كنسرتهاي آينده گوگوش منو بي اطلاع نگذاريد.با سپاس فراوان

  19. vahid Says:

    توی دنیا دوتاخواننده زن وقبول دارم یکیش گوگوش

  20. مهسا Says:

    ايشون هنرمنده نه سياستمدار! وظيفه هنرمند ارائه هنر براي لذت بردن ديگران است نه رسيدن به امور مملكتي!…گوگوش افتخار موسيقي پاپ ايران زمينه فقط همين رو ميشه گفت.

  21. محمدطاها Says:

    خیلی خانمی خیلی خوشگلی واقعا صدات زیباست اگه میخوایی وصیعت کنی حنجره ات را به بخشای.؟منتظر جوابت هستم

  22. azadbaloch_chabahari Says:

    salam googoosh jan dostat daram

  23. azadbaloch_chabahari Says:

    سلام
    کسی هست سلام مرا به گو گوش برساند_
    گوگوش از همه نظر زیبا و
    نابقه ای تاریخ موسیقی است

    آزاد بلوچ چابهاری
    گوگوش برای من و عشق من دعا بکن اخه من بعد از تو عاشق یک گوگش دیگه شدم از همه می خواهم برایمان دعا کنید که به هم برسیم

    گوگوش جان فقط یک بار برایم سلام بفرست ودعا بکن
    در ایمیل منتظر جواب شما هستم
    azadbaloch_chabahari@yahoo.com

  24. شهیار Says:

    دمت گرم بازم ازاین کارا بکن والبوم بزار

  25. بیبی Says:

    همین که با کلاسی و خودتو قاطی معرکه دیگران نمی کنی بسه همین متانت گوگوشه که این همه خاطرخواه داره

  26. avril Says:

    الکی که انریکه آهنگتو بازخونی نکرده

  27. مریم Says:

    عالییییییییی بود مرسی

  28. ali Says:

    من واقعا دوستش دارم.

  29. ناشناس Says:

    گوگوش آبرو موسیقی ایران

پاسخی بگذارید

