آهنگ سرو چمان

Shajariyan-8

آهنگ سرو چمان که شاعر آن حافظ و توسط استادشجریان آهنگسازی شده است توسط بیداد تلفیقی ازسبک کانتری واصیل باز خوانی شده است .

برای دانلود و  دیدن Lyrics به ادامه ی مطلب بروید.

آهنگ اصلی:

آهنگساز : محمدرضا شجریان
شاعر : حافظ
دستگاه : ماهور

خواننده : استاد شجریان

………………………………………………………………………………………….

آهنگ باز خوانی شده

خواننده : بیداد

دانلود MP3  (بیداد)

دانلود Mp3  (استاد شجریان)

سرو چمان

سرو چمان من چرا ……. سرو چمان من چرا
میل چمن نمی​کند
همـدم گل نمی​شود
یاد سمن نمــــی​کند ……. یاد سمن نمــــی​کند

*******

دل به امید وصل تو…….. دل به امید وصل تو
همدم جان نمی​شود
جان به هوای کوی تو
خدمت تن نمی​کند …….. خدمت تن نمی​کند

*******

با همه عطف دامنت آیدم از صبا عجب
کز گذر تو خاک را …… کز گذر تو خاک را
مشک ختن نمی​کند …… مشک ختن نمی​کند

*******

تا دل هرزه گرد من رفت به چین زلف تو
زان سفر دراز خود
عزم وطن نمی​کند ……. عزم وطن نمی​کند

*******

ساقی سیم ساق من
گر همه دُرد می​دهد ……. گر همه دُرد می​دهد
کیست که تن چو جام می ……. کیست که تن چو جام می
جمله دهن نمی​کند ……. جمله دهن نمی​کند

*******

سرو چمان من چرا ……. سرو چمان من چرا
میل چمن نمی​کند
همـدم گل نمی​شود
یاد سمن نمــــی​کند ……. یاد سمن نمــــی​کند

برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

6 پاسخ to “آهنگ سرو چمان”

  1. ناشناس Says:

    in kare talfighi ro kheyli doost daram

  2. محسن شایان Says:

    سلام ، من لینک شما رو در دایرکتوری پی سی گیمز ثبت کردم .
    موفق باشید

  3. محسن شایان Says:

    این آدرس دایرکتوری ما هست:
    http://dir.p30games.org

  4. سینا Says:

    نبود ز رخت قسمت ما غیر نگاهی

  5. شمس Says:

    خیلی مطالبتون کم است

  6. حالا Says:

    قسمت ساقی سیم ساق من قشنگترین قسمت این اهنگه که اگر از لینکی که گذشتین دانلود کنیم این قسمت حذف شده.

پاسخی بگذارید

